onsdag 12. november 2008

Ting 16

Har sett på diverse mashups på Mashup Awards og Talis. Har foreløbig ikke sett den helt store nytten, men har vel ikke funnet de rette lenkene ennå. Som et eksempel på noe "unyttig" kan jeg nevne Antipodr hvor du kan søke på et hvilket som helst sted på jorda og finne tilsvarende sted i samme posisjon på motsatt side av jorda. Søker du på Trondheim, får du opp et kart som viser et punkt langt nede i Det sørlige stillehav, midt ute i havet, ikke noe sted engang. Fint som tidtrøyte hvis du er desperat etter å få tiden til å gå. Men jeg ser jo at andre bloggere har fått mer ut av mashups enn jeg. Men jeg lover å se videre på det.

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Jeg synes det er greit at ikke alle tingene faller i smak, så ting 16 er i boks :-)
Hilsen Marianne