mandag 24. november 2008

Ting 23

Da er jeg ved veis ende med "23 ting". Det var med en viss skepsis jeg gikk løs på dette kurset. Før hver oppgave har jeg tenkt at dette kan da jeg umulig klare. Men for hver oppgave har det åpnet seg en dør som har gitt meg innblikk i en verden som jeg aldri hadde våget å gå løs på alene. Kurset har hatt en form som har vært interessant, og det at alle "lærebøkene" har vært på nettet, har gitt meg en viss rutine i å finne frem til nyttige "lærebøker" også for andre, mer personlige interesser, men også i jobbsammenheng. Det mest nyttige for meg har vært å dukke ned i bloggenes verden. Tidligere har jeg hatt en viss oppfatning av at blogging var noe sært noe, men har lært og innsett at blogger kan være nyttige og ikke minst morsomme. Ikke alle oppgaver i dette kurset er relvante for min hverdag, men det har vært nyttig å ha lært litt om hva som finnes der ute i den store virtuelle verden. Det gir meg på en måte en lavere terskel til å oppsøke nye utfordringer på egen hånd. Takk til kurslederne for fin oppfølging når en sto fast i noe. Jeg ser gjerne at det kommer et nytt kurs. Da kanskje med færre oppgaver, men litt grundigere behandling av stoffet.

1 kommentar:

Frode sa...

Gratulerer med godt gjennomført kurs! Tror mange kjenner seg igjen i oppsummeringen din.