fredag 14. november 2008

Ting 18

Nå har jeg prøvd å se på webapplikasjoner. Dette ser jo nyttig ut. Ha tilgang til skriveprogram og dokumenter du har skrevet uavhengig av hvor du befinner deg og hvilken pc du benytter og enkelt dele dokumentene på webben. Har laget et dokument i Soho writer, så får vi se om jeg klarer å få det sendt til bloggen min. Jo, det gikk visst bra det. Så nå kan du lese innlegget under her.



Som knivinteressert er jeg ofte på stand på knivtreff og håndverksmesser rundt i Trøndelag. Der demonstrerer jeg diverse sider ved det å lage kniv; sying av slire, spikking av skaft, gravering av sølvholker etc. Det er noe av det hyggeligste jeg gjør. En treffer mange slags mennesker som spør og graver og er blide og hyggelige, og jeg prøver å svare så godt jeg kan. Aller hyggeligst er det selvfølgelig når du får solgt en kniv, og det hender jo. På bildet demonstrerer jeg sølvgravering på Sverresborgdagene i juni i år.

1 kommentar:

lene sa...

og ting 18 er dermed unnagjort!